רוצים להתמקצע בחינוך ברמות הגבוהות ביותר? אנחנו מזמינים אתכם לעשות – יחד איתנו – מחקר איכותני בחינוך, שבו תוכלו לפתח את כישורי הלמידה, ההכוונה והחינוך שאתם רוצים להעביר לתלמידים שלכם.
מחקר איכותני בחינוך
מחקר איכותני בחינוך, הוא כתב עת ומחקר, שמטרתו לקדם משמעותית את ההבנה והשיפור של התהליכים החינוכיים. המחקר האיכותני בחינוך אוסף את התוצאות מהמחקרים החינוכיים שנעשו בתחומים שונים, דיסציפלינות וגישות מתודולוגיות איכותניות.
חקירה איכותנית – מטרות
לחקירות אלו מטרה אחת, והיא לשפר את התהליכים או ההקשרים החינוכיים. כתוצאה מחקירה איכותנית, תוכלו לשפר פלאים עבודות משמעת ורב תחומיות הקשורות לחינוך.
ליתר דיוק, תוכלו לשפר באופן ניכר עבודות משמעת כמו פדגוגיה, סוציולוגיה, אנתרופולוגיה, היסטוריה, פילוסופיה, בלשנות, גיאוגרפיה, מתמטיקה, חינוך גופני, מוסיקה או מדעי המדינה.
למה זה חשוב?
מחקר איכותני חשוב מאוד במחקר חינוכי, שכן הוא מתייחס לשאלות המחקר "איך" ו"למה" ומאפשר הבנה מעמיקה יותר של חוויות, תופעות והקשר, קבלו פרטים נוספים באתר מטלה.
מחקר איכותני מאפשר לכם לשאול שאלות שלא ניתן להכניס למספרים בקלות כדי להבין את החוויה האנושית. היכרות עם המציאות היומיומית של תופעה חברתית כלשהי ולימוד שאלות חשובות כפי שהם מתורגלים באמת, מסייע להרחבת הידע וההבנה.
מדוע חשוב להבין הבדלים בהנחות, או בפילוסופיות של מחקר?
ראשית, ההנחות העומדות מאחורי כלי המחקר שאתם בוחרים, מספקות הנחיות לביצוע המחקר שלכם. הם מציינים אם אתם אובייקטיביים או שיש לכם תפקיד תורם בתהליך המחקר שעליו אתם עובדים.
שנית, במחקר שתעשו בעצמכם בלי להיעזר בכלים אחרים, תוכלו לקבל הנחות ותוצאות אחרות שאותם לא הייתם מוצאים בכל פלטפורמה אחרת שכן היא אומצה על ידכם באופן אישי ורק אתם הגעתם אל המסקנות הייחודיות שלכם.