לא משנה באיזה תחום אנחנו עוסקים ומה אנחנו מבקשים להציע ללקוחות, הרי שבלי שיווק טוב, אנחנו לא נצליח למכור את המוצר שלנו. זה לא חשוב אם המוצר הוא פיזי או רוחני, אם המוצר מיועד לכלל הקהל או לקהל ספציפי, וזה גם לא משנה אם מדובר במוצר חדש לגמרי או מוצר שקיים בשוק שנים רבות, ואנחנו מציעים אותו בצורה כזו או אחרת.
דוגמא טובה לכך הוא קורס באינטרנט. כפי שאנחנו יכולים להניח, יש לא מעט אנשים שמציעים קורסים כאלה, בין אם זה במסגרות ספציפיות ובין אם זה באופן עצמאי, בין אם מדובר בקורסים שמיועדים ללימודים אקדמיים ובין אם מדובר בקורסים שמיועדים לצורכי עבודה או לצרכים אחרים. אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של אתרים שמציעים קורסים אונליין כאלה, אנחנו יכולים למצוא מסגרות ופלטפורמות וכן כמובן, מרצים בתחומים שונים, על פי תחומי העניין והידע שלהם.
השאלה הנשאלת היא, כיצד אנחנו יכולים להציע את הקורס שלנו לקהל הרחב, כיצד אנחנו יכולים למשוך אותם אלינו.
מוצאים את הפלטפורמה הרלוונטית עבורנו
ישנן פלטפורמות שונות שמאפשרות לנו להגיע אל קהלים שונים על פי הצורך. כך למשל, אתרים כגון Ylearn, מאפשרים לנו לפרסם כל קורס וקורס שאנחנו מבקשים להעביר וכך כל מי שנכנס לאתר יכול להיחשף לפרסום שלנו וליהנות ממנו. בעזרת קורסי האונליין כל אחד יכול ללמוד בצורה פרקטית ומהירה כל נושא שמעניין אותו, ובמיוחד כאשר מדובר על קורסים בתחומי ההייטק ודיגיטל כמו לדוגמה קורס בניית אתרים במערכת וורדפרס, קורס שיווק ברשתות חברתיות וגם קורסי תכנות שונים שניתן ללמוד אחד על אחד מול המחשב. הביקוש ללימוד עצמי עם קורס אונליין הולך וגדל, ולכן פלטפורמות הלימוד הן אפשרות מצוינת לכל מפרסם של קורס כזה או אחר.
צריך לומר, פלטפורמות כאלה מאפשרות לנו ליהנות מפרסום וחשיפה מגוונת בכלים יחסית פשוטים, בצורה כזו אנחנו יכולים לייצר תהליך הרבה יותר חסכוני, הרבה יותר נוח, כאשר אנחנו יכולים להתבסס על כלים איכותיים שמיוצרים לצורך פרסום הקורסים שלנו. מן הסתם, בשלב הבא, אנחנו נצטרך לעשות את כל העבודה מול הלקוחות שיפנו אלינו.